Artykuły z roku 2010

„Podlasie to lasy, piękne lasy, dużo lasów i puszcza”.

Gazeta Wyborcza Białystok, Monika Kosz-Koszewska, październik 2010

Badanie własne dotyczące skojarzeń Polaków z regionami Polski prowadzone metodą wywiadu kwestionariuszowego on-line we wrześniu 2010 na reprezentatywnej próbie n=490 użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54.

„Z czym kojarzą się Kujawy? Olej i… morze”.

Gazeta Wyborcza Toruń, Tomasz Ciechoński, wrzesień 2010

Badanie własne dotyczące skojarzeń Polaków z regionami Polski prowadzone metodą wywiadu kwestionariuszowego on-line w kwietniu 2010 na reprezentatywnej próbie n=468 użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54.

„Lubelszczyzna? Makaron, Lublin, KUL, Perła i.. Palikot”.

Gazeta Wyborcza Lublin, Małgorzata Domagała, lipiec 2010

Badanie własne dotyczące skojarzeń Polaków z regionami Polski prowadzone metodą wywiadu kwestionariuszowego on-line w maju 2010 na reprezentatywnej próbie n=490 użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54.

„Najbardziej kojarzymy się z festiwalem”.

Gazeta Wyborcza Opole, Mariusz Lodziński, lipiec 2010

Badanie własne dotyczące skojarzeń Polaków z regionami Polski prowadzone metodą wywiadu kwestionariuszowego on-line w styczniu i marcu 2010 na reprezentatywnej próbie n=976 użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54.

„Wrocławscy pacjenci <raczej zadowoleni> z przychodni”.

Gazeta Wyborcza Wrocław, Marzena Kasperska, czerwiec 2010

Badanie na zlecenie firmy Sygma dot. oceny wrocławskich przychodni prowadzone metodami: ankieta  bezpośrednia wśród pacjentów danej przychodni (n=1463), ocena ankietera w wizycie typu Mystery Shopping (n=23) oraz zebranie danych nt. działalności przychodni podanych przez przychodnię w Kwestionariuszu oceny przychodni (n=23) w dniach 14-29 stycznia 2010r.


„Nasza kultura: Wybierzmy „Ale Sztuki” 2009 r.”

Gazeta Wyborcza Zielona Góra, Artur Łukasiewicz, styczeń 2010

Badanie własne dotyczące skojarzeń Polaków ze stolicami województw prowadzone metodą wywiadu kwestionariuszowego on-line w sierpniu 2009 na reprezentatywnej próbie n=502 użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54.