Artykuły z roku 2011

„Rosną obawy przed zakupami w sieci”

Rzeczpospolita, Piotr Mazurkiewicz, sierpień 2011
Badanie prowadzone przez IMAS razem z agencją Divante dotyczące zależności pomiędzy wyszukiwaniem informacji na temat produktów w internecie, a zakupem ich w realnym świecie (efekt ROPO) prowadzone metodą wywiadu telefonicznego CATI w maju 2011 na reprezentatywnej próbie n=1000 dorosłych Polaków. Dobór próby losowo-kwotowy.

„Internet przyciąga do sklepów”.

Rzeczpospolita, Piotr Mazurkiewicz, lipiec 2011
Badanie prowadzone przez IMAS razem z agencją Divante dotyczące zależności pomiędzy wyszukiwaniem informacji na temat produktów w internecie, a zakupem ich w realnym świecie (efekt ROPO) prowadzone metodą wywiadu telefonicznego CATI w maju 2011 na reprezentatywnej próbie n=1000 dorosłych Polaków. Dobór próby losowo-kwotowy.