Wyniki wyszukiwania Google a satysfakcja użytkowników.

Grudzień 2008

Badanie zrealizowane na zlecenie agencji Bluerank dotyczące poziomu zadowolenia użytkowników wyszukiwarki Google. Badanie przeprowadzone przez Internet na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu próbie 560 w wieku 18 – 54 lat.

Jak długo przeżyjemy w razie katastrofy, czyli na ile wystarczyłyby zapasy w gospodarstwach domowych Polaków.

Grudzień 2008

Badanie własne dotyczące czasu jaki Polacy mogą przeżyć w razie katastrofy. prowadzone na reprezentatywnej próbie n=1003 w wieku 15 lat i więcej.

Święta w oczach Internautów: o marketingu, wydatkach na prezenty i Wigilii.

Grudzień 2008

Badanie własne Omnibus-Online dotyczące Świąt przeprowadzone przez Internet na
reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=560 osób w wieku 18–54 lat. Dobór próby losowo-kwotowy.

Samochody w Polsce –posiadanie, plany zakupu

Październik 2008

Badanie własne dotyczące posiadania i planów zakupu samochodu prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

Stosowanie kosmetyków i artykułów do pielęgnacji ciała

Wrzesień 2008

Badanie własne dotyczące stosowania kosmetyków i artykułów do pielęgnacji ciała prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

Wyjazdy zarobkowe Polaków

Wrzesień 2008

Badanie własne dotyczące planów wyjazdów zarobkowych Polaków za granicę prowadzone  na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

Znajomość Ruchu Światło-Życie

Czerwiec 2008

Badanie własne dotyczące znajomości Ruchu Światło-Życie („Oaza”) prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

Kiedy wiodło się Polakom?

Kwiecień 2008

Badanie własne dotyczące oceny Polaków poszczególnych okresów z historii Polski prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.

Posiadanie telefonu stacjonarnego

Marzec 2008

Badanie własne dotyczące posiadania przez Polaków telefonu stacjonarnego, komórkowego i Internetu prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.