Raport z badania ROPO 2016 już do pobrania!

Published:: 07/06/2016 Author: IMAS International
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat ROPO. Wspólnie z Divante powtórzyliśmy badanie sprzed 5 lat, w którym analizowaliśmy sprzedaż 25 kategorii produktowych w podziale na kanały online i offline.

Badanie zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych CATI, na 1000-osobowej próbie respondentów. Jest to kopia badania z roku 2011. Z raportu można dowiedzieć się m.in., które kategorie wzmocniły swój udział w sprzedaży online, a które straciły. Jak od roku 2011 zmienił się wpływ Internetu na te branże? Które kategorie produktowe są największym wyzwaniem dla e-commerce?

W ramach badania, zapytaliśmy szeroko o 25 różnych kategorii produktowych.

Jedną z tych kategorii są zabawki.

Najważniejsze wnioski:

Jeśli mają Państwo ochotę zapoznać się z pełnym raportem z tego badania, prosimy o kontakt.

Comments: 0

Pozostaw komentarz

pole obowiązkowe

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.