Omnibus online – wielotematyczny sondaż CAWI na reprezentatywnej próbie Polaków n=1000 osób w wieku od 18 do 74 lat. Pozyskaj informację zwrotną na temat swoich działań marketingowych lub medialnych. Sprawdzona od kilkunastu lat metodologia pozyskiwania opinii przez Internet może wesprzeć Twoje działania biznesowe.
Omnibus Online stanowi doskonały kompromis pomiędzy szybkością, ceną i reprezentatywnością próby, jest idealny do zastosowania przy różnych wyzwaniach badawczych. W ramach Omnibusa Online można zadać pytanie na prawie każdy temat, na przykład związanych z oglądaniem ulubionych programów, korzystaniem z aplikacji na telefonie, odżywianiem, utrzymaniem i posiadaniem samochodów, opinii na temat zmian klimatu i wielu, wielu innych.
Próba
Próba reprezentatywna wielkości n=1000 dorosłych Polaków w wieku od 18 do 74 lat
Metodologia
Wszyscy respondenci są dobierani z internetowego panelu IMAS
Wyniki
- Wyniki dostępne są w ciągu 10-12 dni
- W celu szybszego przygotowania wyników, możliwa jest indywidualna oferta
Korzyści
- Szybkość uzyskania wyników
- Możliwość przetestowania elementów wizualnych i dźwiękowych
- Pewność zastosowanej metodologii i jakości danych
- Doświadczony zespół wsparcia metodologicznego i realizacyjnego