2018-2019
Zapraszamy do sekcji „Poznaj świat rolników dzięki Raportom IMAS Agri”
2015
Raport – Co Polacy sądzą o drzewach w ich otoczeniu?
Maj 2015
Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International wiosną 2015 w ogólnopolskim badaniu sprawdził, jakie postawy wobec drzew mają Polacy. Temat badania był efektem z jednej strony dyskusji medialnej po raporcie NIK na temat drzew przydrożnych, z drugiej – współpracy z naukowcami dr inż. Marzeną Suchocką oraz dr inż. Magdaleną Błaszczyk (SGGW) zajmującymi się problematyką drzew w otoczeniu człowieka, szczególnie na terenach inwestycyjnych. Wyniki uzyskane na reprezentatywnej próbie Polaków są zaledwie wstępem do dalszych badań i analiz. Mamy nadzieję, że uzupełnią wiedzę w tym zakresie i pomogą osobom zajmującym się drzewami zarówno zawodowo jak społecznie.
2011
Migracje i rynek pracy po 1. maja 2011
Kwiecień 2011
Badanie prowadzone przez instytuty IMAS w Niemczech, Austrii i Polsce na reprezentatywnych próbach mieszkańców tych krajów. Szczegóły metodologii w raporcie.
2010
Kogo internauci zaprosiliby do wigilijnego stołu w 2010 roku?
Grudzień 2010
Badanie własne Omnibus-Online przeprowadzone przez Internet w dniach 11-15 listopada 2010 roku na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu próbie n=509 osób w wieku 18 – 54 lat. Dobór do próby losowo-kwotowy.
Noszenie dzieci w chustach
Listopad 2010
Badanie własne Omnibus-Online przeprowadzone przez Internet w dniach 14-18 października 2010 roku na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=511 osób w wieku 18 – 54 lat. Dobór do próby losowo-kwotowy.
Dokąd internauci wyjeżdżają na wakacje?
Sierpień 2010
Badanie własne Omnibus-Online przeprowadzone przez Internet w dniach 12-16 sierpnia 2010 roku na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=512 osób w wieku 18 – 54 lat. Dobór do próby losowo-kwotowy.
2009
Święta w oczach Internautów: o marketingu, wydatkach na prezenty i Wigilii
Grudzień 2009
Badanie własne Omnibus-Online przeprowadzone przez Internet w dniach 9-18 listopada 2009 roku na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=507 osób w wieku 18 – 54 lat. Dobór do próby losowo-kwotowy.
Wyjazdy Internautów: gdzie pojadą w marzeniach, a gdzie na wakacyjny urlop
Czerwiec 2009
Badanie własne Omnibus-Online dotyczące wyjazdów wakacyjnych przeprowadzone przez Internet na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=502 osób w wieku 18–54 lat. Dobór próby losowo-kwotowy.
Ocena sytuacji ekonomicznej
Marzec 2009
Badanie własne dotyczące oceny przez Polaków sytuacji ekonomicznej przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego (CATI) na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej (próba przed ważeniem n=1000) w lutym 2009.
Polacy o wierze i Kościele
Marzec 2009
Badanie własne dotyczące stosunku Polaków do wiary i polskiego Kościoła przeprowadzone na reprezentatywnej próbie n=1003 w wieku 15 lat i więcej w listopadzie 2008.
Oczekiwana długość wywiadu telefonicznego
Luty 2009
Badanie własne dotyczące oczekiwanej długości wywiadu telefonicznego przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18 lat i więcej (próba przed ważeniem n=1000) metodą wywiadu telefonicznego (CATI) w lutym 2009r.
2008
Wyniki wyszukiwania Google a satysfakcja użytkowników
Grudzień 2008
Badanie zrealizowane na zlecenie agencji Bluerank dotyczące poziomu zadowolenia użytkowników wyszukiwarki Google. Badanie przeprowadzone przez Internet na reprezentatywnej dla użytkowników Internetu próbie 560 w wieku 18 – 54 lat.
Jak długo przeżyjemy w razie katastrofy, czyli na ile wystarczyłyby zapasy w gospodarstwach domowych Polaków
Grudzień 2008
Badanie własne dotyczące czasu jaki Polacy mogą przeżyć w razie katastrofy. prowadzone na reprezentatywnej próbie n=1003 w wieku 15 lat i więcej.
Święta w oczach Internautów: o marketingu, wydatkach na prezenty i Wigilii
Grudzień 2008
Badanie własne Omnibus-Online dotyczące Świąt przeprowadzone przez Internet na
reprezentatywnej dla użytkowników Internetu ważonej próbie n=560 osób w wieku 18–54 lat. Dobór próby losowo-kwotowy.
Samochody w Polsce – posiadanie, plany zakupu
Październik 2008
Badanie własne dotyczące posiadania i planów zakupu samochodu prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
Stosowanie kosmetyków i artykułów do pielęgnacji ciała
Wrzesień 2008
Badanie własne dotyczące stosowania kosmetyków i artykułów do pielęgnacji ciała prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
Wyjazdy zarobkowe Polaków
Wrzesień 2008
Badanie własne dotyczące planów wyjazdów zarobkowych Polaków za granicę prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
Znajomość Ruchu Światło-Życie
Czerwiec 2008
Badanie własne dotyczące znajomości Ruchu Światło-Życie („Oaza”) prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
Kiedy wiodło się Polakom?
Kwiecień 2008
Badanie własne dotyczące oceny Polaków poszczególnych okresów z historii Polski prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
Posiadanie telefonu stacjonarnego
Marzec 2008
Badanie własne dotyczące posiadania przez Polaków telefonu stacjonarnego, komórkowego i Internetu prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
2007
Niewielki entuzjazm dla gospodarki wolnorynkowej w Europie i Stanach Zjednoczonych
Październik 2007
Zestawienie opinii Polaków nt. wolnego rynku oraz roli związków zawodowych z opiniami mieszkańców sześciu europejskich krajów oraz Stanów Zjednoczonych. W Polsce badanie przeprowadził instytut IMAS, w pozostałych krajach Financial Times oraz firma badawcza Harris Interactive.
Wyjazdy zarobkowe Polaków
Maj 2007
Badanie własne dotyczące planów wyjazdów zarobkowych Polaków za granicę prowadzone na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15 i więcej lat.
2006
Zachowanie kobiet – mniej czy bardziej agresywne?
Listopad 2006
Wyniki badania prowadzonego jesienią 2006 r na temat zmian w zachowaniu kobiet pod względem agresywności.
W co wierzymy?
Kwiecień 2006
Rezultaty badania przeprowadzonego przez instytuty IMAS w Polsce, Niemczech i Austrii oraz firmę badawczą Harris Interactive w USA na temat wiary.
Potrzeby i aktualna sytuacja organizacji pozarządowych we Wrocławiu
Luty 2006
Badanie zorganizowane przez instytut IMAS i Ośrodek Inicjatyw Obywatelskich we współpracy z Urzędem Miejskim Wrocławia na temat sytuacji organizacji pozarządowych we Wrocławiu.