Omnibus Online – najbliższy sondaż już w styczniu 2020

Omnibus Online – wielotematyczny sondaż online Omnibus to zwyczajowa nazwa na wielotematyczne badanie realizowane na reprezentatywnej próbie Polaków, w ramach którego respondentom zadawane są pytania dotyczące różnych tematów zebranych w bloki. Największą zaletą tego badania jest możliwość zlecenia nawet kilku pytań i szybki dostęp do wyników. Badanie realizowane jest na reprezentatywnej próbie Polaków, n=1000, w […]

Opublikowano:19/12/2019

Najnowszy raport o rynku żywności ekologicznej w Polsce

Żywność ekologiczna w Polsce w opiniach konsumentów 2019 – najnowszy raport o rynku żywności ekologicznej w Polsce. Po raz kolejny zapraszamy do lektury raportu poświęconego żywności ekologicznej. W porównaniu do ubiegłej fali poszerzyliśmy badanie o nowe tematy, takie jak: moment podjęcia przez konsumentów decyzji o zakupie ekożywności po raz pierwszy (kiedy to było i co […]

Opublikowano:10/12/2019

Raport IMAS: Emisja CO2 i ślad węglowy – czy rozumiemy co to jest?

Instytut IMAS International, w ramach wielotematycznego badania sondażowego Omnibus Online, zapytał Polaków o znajomość różnych pojęć związanych z ochroną środowiska, takich jak ślad węglowy i emisja CO2. W badaniu realizowanym w maju 2019 r. na reprezentatywnej, ponad tysiącosobowej próbie Polaków w wieku 18-65 lat jedno z tych pojęć okazało się być znane większości, natomiast drugie […]

Opublikowano:02/07/2019

Wyniki badania znajomości ruchów i grup Kościoła katolickiego

Zapraszamy do zapoznania się z naszym najnowszym raportem z badania ruchów katolickich. Celem badania było sprawdzenie znajomości i postrzeganie Ruchu Odnowy w Duchu Świętym na tle wybranych grup/ organizacji i ruchów katolickich w Polsce. Badanie zostało wykonane przez IMAS International dla Katolickiej Odnowy w Duchu Świętym Archidiecezji Wrocławskiej w ramach badania wielotematycznego typu omnibus. Badanie zostało […]

Opublikowano:17/05/2019

IMAS Agri: Co czwarty Polak utożsamia BIO żywność z produktami kupowanymi bezpośrednio od rolnika

Jesienią 2018 roku IMAS International przeprowadził kolejne badanie dotyczące żywności ekologicznej. Na podstawie uzyskanych danych przeprowadzona została segmentacja konsumentów uwzględniająca postawy wobec BIO żywności. Z przeprowadzonych analiz wynika, że rynek można podzielić na cztery segmenty klientów: Ekoentuzjastów, Ekosceptyków, Wrażliwych cenowo oraz Prorolniczych.

Opublikowano:19/03/2019

IMAS Agri: Coraz lepsza wiedza Polaków na temat żywności ekologicznej

Z naszego najnowszego raportu „Żywność ekologiczna w Polsce 2018” wynika, że zdecydowana większość Polaków ma wykształcone wyobrażenie na temat BIO żywności, a 44% prawidłowo rozpoznaje zielony listek będący unijnym logo żywności ekologicznej.

Opublikowano:12/03/2019

Żywność ekologiczna w Polsce 2018

Żywność ekologiczna w Polsce w opiniach konsumentów i firm – 2018 – najnowszy raport o rynku żywności ekologicznej w Polsce. Ilu jest aktualnie konsumentów żywności ekologicznej i kim oni są? Jakie segmenty konsumentów nie sięgają po ekożywność i dlaczego? Jaka jest znajomość i rola certyfikowanej żywności ekologicznej? Czy Polacy wolą certyfikowaną BIO żywność, czy może […]

Opublikowano:25/01/2019

Raport „Jak czytamy Pismo Święte” do pobrania

Niedziela 15. kwietnia 2018 obchodzona jest w Kościele katolickim jako Niedziela Biblijna. W związku z tym wydarzeniem IMAS, we współpracy z inicjatywami Pismo Święte PL i Lectio Divina – On Jest, zapytał Polaków o to czy i jak czytają Biblię. Do czytania prywatnego Biblii (poza praktykami w kościele) przynajmniej raz w roku przyznaje się 19,2% Polaków […]

Opublikowano:09/04/2018

Blog IMAS Agri – świat rolnika w liczbach

IMAS z przyjemnością zaprasza do śledzenia informacji dotyczących świata rolników umieszczanych na blogu IMAS Agri. Publikować będziemy m.in. raporty dotyczące spraw społecznych i gospodarczych wsi. Dotykających ich w najbliższej okolicy, regionie i szerszym otoczeniu. 

Opublikowano:07/03/2018

Rolnik szuka… płatnych ankiet

Od grudnia 2017 roku pierwsi rolnicy korzystają z nowego serwisu IMAS Agri (imasagri.pl), tworząc jedyną w Polsce grupę rolników zarabiających na płatnych ankietach. Jest to możliwe dzięki współpracy  producentów branżowych, instytucji publicznych, agencji marketingowych i instytutów badawczych, którzy doceniają współpracę z rolnikami przy tworzeniu nowych rozwiązań. Podmioty te są skłonne płacić za rzetelne wypełnianie specjalistycznych […]

Opublikowano:31/01/2018